Ei tuotteita ostoskorissa

Rotaatiovalulla mahdoton - mahdolliseksi.

Klikkaa, saat paluuviestinä värikkään tietopaketin.
(Power-Point 3,4MB)

Etusivu > Yritys > Laatupolitiikka

Motoplastin laatupolitiikka

  • Laadunhallinta on kiinteä osa Motoplastin strategista johtamista ja toimintakulttuuria.
  • Laadunhallinnan keskeinen tavoite on tuottaa asiakkaalle vaatimukset täyttäviä tuotteita kustannustehokkaasti, sekä ennalta ehkäistä poikkeamien syntymistä.
  • Motoplastin laadun takeena on ammattitaitoinen ja motivoitunut henkilöstö.
  • Motoplastin johto on sitoutunut noudattamaan laatukäsikirjassamme kuvattua laatujärjestelmää, sekä tukemaan ja ohjaamaan henkilöstöä laatutavoitteiden täyttämisessä. Motoplastin johto sitoutuu ylläpitämään ja kehittämään laatujärjestelmää ja saattamaan sen tiedoksi koko organisaatiolle sekä sidosryhmillemme.
  • Laatupolitiikka on sitoumus asiakkaillemme ja muille sidosryhmillemme.
  • Laatu on Meidän ja Asiakkaidemme menestyksen avain.

 -  Asiakkaidemme menestyminen auttaa meitä menestymään  -